Job 4 van 21


Report this listing

Solliciteren



Commerciël medewerker binnendienst | ANTWERPEN | GEEN WEEKEND WERK


Functie


Op zoek naar een dynamische binnendienstfunctie in Antwerpen?

Jouw profiel

Jouw rol?

Jij bent dé schakel tussen regionale bedrijven en onze bekende lokale magazines. Je adviseert klanten over advertentiemogelijkheden, stelt offertes op, verwerkt bestellingen en zorgt dat het advertentiemateriaal tijdig bij de opmaakstudio is. Kortom, jij maakt reclamecampagnes tot een succes voor onze klanten!

Wie zoeken wij?

Iemand met uitstekende Nederlandse taalvaardigheN.. In ons diverse team is er plaats voor mensen uit allerlei sectoren. Een achtergrond buiten de branche is geen probleem, want we bieden een grondige interne opleiding aan. Belangrijk is jouw enthousiasme, leergierigheid en zin voor nieuwe uitdagingen. En natuurlijk, een positieve en prettige persoonlijkheid die past bij onze familiale sfeer. Kom erbij en maak van werken een plezier!
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • De internetsite van het bedrijf opvolgen (commerciële informatie, ...)
  • Klanten: Ondernemingsraden
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • Klanten: Overheden, administratie
  • Klanten: Kleinhandelaars
  • Klanten: Groothandel
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)

Aanbod

Ons aanbod:

Grondige interne opleiding voor zowel computervaardigheden als commerciële skills, stap voor stap.
Gunstige kantooruren zonder weekend- of avondwerk.
Ecocheques.
Moderne en comfortabele kantooromgeving.
Vast loon met onbeperkt bonus- en commissiesysteem.
Kansen voor groei en ontwikkeling.
Parkeergelegenheid voor auto en fiets.
Open bedrijfscultuur en langdurige samenwerking.
Unieke stopregeling voor veel vrije tijd met doorbetaling.
Familiale en positieve teamsfeer met leuke bedrijfsevenementen en eindejaarscadeau.

Solliciteren

121 ANTWERPEN BERCHEM
+32 (0)3 820 52 80

Solliciteren